Wege jadłospis – plan z listą zakupów i filmikami na każdy dzień

Wiosna to czas świeżych warzyw i owoców, dlatego przygotowałam dla Ciebie wege jadłospis. Rozpisany jest na 2 dni, od razu z wyszczególnioną listą zakupów. Zestaw zawiera 5 posiłków dziennie, jest zbilansowany na ok. 1800kcal, w tym: 18% białka, 30% tłuszczy, 52% węglowodanów.

Jeśli jesteś kuchennym leniem i nie przeszkadza Ci jedzenie przez dwa dni tych samych posiłków, wege jadłospis masz również rozpisany na 4 dni (przez 2 dni powtarzasz te same dania). Natomiast listę zakupów masz zapisaną idealnie na wszystkie posiłki na 4 dni. Tak gotując, w pełni wykorzystasz zakupione produkty 😉

Jeśli w domu masz mięsożercę, to nic nie szkodzi możesz dodatkowo poddusić sztukę mięsa na patelni, a podstawą dania będzie posiłek właśnie z wege jadłospisu. Zawsze jest wyjście, aby pogodzić wszystkich domowników, ale nie gotować od razu 3 obiadów.

Pamiętaj też, że opisane w planie posiłki to tylko moja propozycja na konkretne dania. Jeśli chcesz przygotować je w innej formie np. sałatki, a nie koktajlu lub warzywa przygotować na parze, a nie na patelni. To jest Twoja inwencja twórcza i możesz w kuchni działać tak jak masz ochotę. Oczywiście wykorzystując zdrowe techniki kulinarne. Niech Cię nie ogranicza mój przepis. On ma Ci służyć jedynie jako podpowiedz.

Użyte w tym wege jadłospisie produkty, też możesz zamienić na takie, które akurat łatwiej będzie Ci kupić, lub po prostu na te które bardziej lubisz.

Zamienniki jakie możesz zastosować to:

Gruszka – jabłko

Melon – mango

Rzodkiewka – ogórek

Pomidor – papryka

Sałata- rukola, szpinak, mieszanka sałat

Parmezan – płatki drożdżowe

Ryż – kasza np. bulgur

Awokado – oliwki

wege jadłospis

Ja osobiście wolę oglądać przepisy, zamiast czytać. Krótkie filmy pozwalają mi łatwiej zapamiętać wykonanie dania, a na dodatek od razu pozwalają na wymyślenie nowego połączenia smaków. Proszę, daj mi znać w komentarzu co o tym sądzisz. Inne przepisy na wege obiady znajdziesz też, na moim nowym kanale na YT.

Lubisz takie ułatwienia w przygotowywaniu zdrowych posiłków?
Mam dla Ciebie, tygodniowy zestaw posiłków, stworzony tak, że robisz jedne zakupy w tygodniu, a potem szykujesz zdrowe posiłki na każdy dzień. Czas jaki zajmuje Ci przygotowanie 5 posiłków w ciągu dnia to max. 1 godzina dziennie. Zainteresowana, to koniecznie zajrzyj TUTAJ na Zdrową Dietę Niskim Kosztem. 

Jeśli chcesz pobrać wege jadłospis – wystarczy, że zapiszesz się do mojego newslettera i w mailu zwrotnym dostaniesz link i hasło do strony zawierającej dwa filmy z nagranymi przepisami oraz gotowy plan posiłków z listą zakupów.

Wysyłając swoje dane, wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie w celu wysyłki newslettera

Jeśli już jesteś zapisana do mojego newslettera to na pewno dostałaś już takiego maila z hasłem do zalogowania się na stronę z prezentami ode mnie.

Czekam na komentarze, czy spodobał Ci się ten zestaw i czy pomocne są filmiki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *