Mini Dietetyczny Ebook – bezpłatny

Sama jestem zwolenniczką jedzenia posiłków takich na jakie danego dnia mam ochotę. Niekoniecznie na takie które akurat mam zapisane przez kogoś na dany dzień na kartce.  Lubię czasami zaszaleć w kuchni i zrobić bardziej pracochłonną kolację lub obiad. Innego dnia nie mam ochoty nawet wchodzić do kuchni. Wiem, że Ty też na pewno masz takie różne dni. Dlatego cenię sobie pełną różnorodność i kompromisy w odżywianiu i gotowaniu. Z tego względu chcę, aby dieta czy to na redukcję wagi czy to po prostu na lepsze i zdrowsze odżywianie, była pełna prostych i szybkich alternatyw. Jednocześnie, aby były w niej zawarte dania, które z chęcią postawisz na stół podczas spotkania ze znajomymi, jak np. ciekawe sałatki czy atrakcyjne kolacje.

Dietetyczny Ebook – czyli moja propozycja dla Ciebie

Tak właśnie powstał pomysł, żeby dać Ci dietę pełną kompromisów, różnorodności, ale jednocześnie idealnie zbilansowaną i stworzoną pod Twoje potrzeby kaloryczne. Dietetyczny ebook, to jednocześnie zbilansowana dieta i „książka” z przepisami. Są one tak stworzone, że możesz je zamieniać ze sobą. Możesz łączyć dania z różnych dni lub powtarzać jeden wybrany posiłek przez kilka dni. Jeśli tak będzie Ci łatwiej w gotowaniu.

Dietetyczne ebooki, są już dostępne w moim sklepie i to aż w 10 wariantach smakowych. Są one rozpisane w 4 różnych kalorycznościach i do wyboru masz zawsze wariant z 5 posiłkami w ciągu dnia i z 4 posiłkami.

Dodatkowo ebooki od 5 edycji mają dołączone przepisy z wykorzystaniem Thermomixa.

Zobacz Mini Dietetyczny Ebook – chcę, abyś sprawdziła czy to Ci się spodoba

Chcę, abyś przed decyzją o zakupie ebooków miała namiastkę tego jak one  wyglądają. Pokażę Ci, czego możesz się spodziewać jeśli zdecydujesz się na  ich zakup. Z tego względu dzisiaj, mam dla Ciebie jego bezpłatną wersję. Jest to mini dietetyczny ebook – wersja darmowa do pobrania. Zawiera on 12 rozpisanych posiłków z użyciem przede wszystkim produktów z niskim IG.

Możesz je przygotowywać w dowolnej kolejności i łączyć je w ciągu dnia według tego na co akurat masz ochotę.

Ten mini dietetyczny ebook, stworzony jest przede wszystkim z myślą o moich pacjentkach z insulinoopornością, z policystycznymi jajnikami. Jest on rozpisany na 4 posiłki w ciągu dnia i zbilansowane ma makroskładniki w takiej ilości: węglowodany ok. 42%, białka ok. 23%, tłuszcze ok. 35%. Każdy posiłek z danej grupy dań (śniadania, obiady itd.) ma taką samą kaloryczność oraz takie samo ułożenie makroskładników +/- 4%. Z tego względu wybierając samodzielnie posiłki na każdym dzień, masz pewność że Twoja dieta jest idealnie zbilansowana. Nie tylko ze względu na kaloryczność, ale również ze względu na makroskładniki 😉

Poniżej zapisz się i pobierz swój mini dietetyczny ebook. Jeśli jesteś już zapisana na mojego newslettera, to wystarczy, że zalogujesz się na stronę z darmowymi ebook’ami. Hasło do tej strony dostałaś w pierwszym mailu ode mnie.

Jeśli jeszcze nie jesteś zapisana, podaj mi poniżej swoje imię i maila. Po zapisaniu się otrzymasz ode mnie maila potwierdzającego zapis, a potem już tego maila z linkiem strony i hasłem do pobrania mini ebooka. Logując się na nią będziesz mogła pobrać oprócz mini dietetycznego ebooka, rownież inne bezpłatne materiały ode mnie.

Bardzo Cię proszę, odezwij się do mnie. Napisz mi co o nim sądzisz i czy taka forma diety ułatwi Ci wdrażanie regularnych i zbilansowanych posiłków na co dzień.

Jeśli spodobał Ci się pomysł takiego dietetycznego ebooka, to udostępnij ten wpis dalej. Zrobisz mi tym wielką radość, a Twoi znajomi też chętnie skorzystają z takiej bezpłatnej podpowiedzi.

4 thoughts on “Mini Dietetyczny Ebook – bezpłatny

  1. Genialny post. Bardzo mi się podoba takie zdrowe podejście do cukru. Mam IO i stan przedcukrzycowy, cukier szybuje bardzo po owocach więc jem mniej niż dotychczasowe 0,5 kg dziennie:) ale słodycze omijałam wpędzając się w depresję. Koniec, upiekę swoje ciasteczka z ksylitolem albo zjem kawałek czekolady:)
    Pozdrawiam serdecznie

    1. Beata, bardzo się cieszę, że pomocne są moje posty 😉 z tymi cukrami to wszystko kwestia zdrowego rozsądku, ale też sprawa indywidualna. Oczywiście pół kg owoców, to za duzo i warto ograniczyć, a co do słodyczy, jesli zrobisz dobry, domowy zamiennik to czasami można ale też pamiętaj o kontrolowanej ilości ich 😉 i nie za często 😉
      i obserwuj organizm po takich daniach 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *